18 Mart 2012 Pazar

Anne kız bir örnek elbise

Gülce ile ikimiz için bir örnek elbise dikmek çok uzun zamandır aklımda vardı. Kumaşlarının bir kısmını geçen sene bir kısmını da yeni almıştım. Sanırım birkaç tane yapacağım bu şekilde...

Haftasonu annem gelmişken cesaret ettim. Yaka ve kol pervazları konusunda yardıma ihtiyacım olacağını sezmiştim :)) Doğru çıktı.

Kumaş viskon, dükümlü ve çok hafif .
Gülcenin elbisesini, yanları köşeli önden pileli başka bir elbisesinin kalıbına göre kestim. Kendime yaparken, hamile olduğum için göbek durumundan kenarları köşeli değil de aşağı doğru kloş kestim. Yine önden pileli...

Gülcenin elbisesine arkadan, benim elbiseme de önden gizli çıt çıt yaptım. Doğumdan sonra da giyeceğimi ve emziriyor olacağımı düşünerek...







34 yorum:

Durucayaşamak dedi ki...

merhaba ben bu elbiselere bayıldım.ikinizede çok yakışmış.eline sağlık.yazı getirmiş oluyorsunuz sanırım böylece.güle güle kullanın ana kız

Bayanguş dedi ki...

Bloğuma hoşgeldiniz. Elbiseler ve cici kıza bayıldım. Sağlıklı bir hamilelik diliyorum. Umarım bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza alırsınız. Sevgiler.. (Bir de harf doğrulamayı kaldırırsanız ne güzel olacak :))

IŞIK ÖRSEL İMİR dedi ki...

Çok güzel olmuş elbiseler, özendim :)

nurgülce dedi ki...

Çoook teşekkür ederim :))

Bayanguş dedi ki...

Canım işte formül :) İyi geceleer :)

Kelime doğrulama nasıl kaldırılır...

tasarımı tıklayın..
Sağ üst köşede ayarlar ile ilgili çark şeklince bi ifade var onu tıklayıp eski ara yüze dön ü tıklayın
Ayarları tıklayın
Yorumlara girin
Aşağı doğru inince görecesiniz kelime doğrulama var oradan gerekken ayarları yapıın ve tekrar yeni ara yüze girin...

Mehtap Kaya dedi ki...

Merhaba nurgülce ziyarete geldim anne kız harika görünüyorsunuz elbiseler çok yakışmış elinize sağlık iyi günlerde kullanın sevgiler.

Derin Bir Aşk dedi ki...

Merhaba blogger anne, iade-i ziyarete geldim :)
Bu arada, kızınıza ayrı, elbiselerinize ayrı bayıldım.. Dikişi yeni yeni denediğim ve biraz da beceremediğimden, imrendim resmen :)) Umarım bir gün ben de kızımla bir örnek giyebileceğim elbiseler dikebilirim, tebrikler..

MOZECK.ORG dedi ki...

Ben yazilarini gorunce eskiye dondum.. Benim de anneannem okulu birakip dikis hursuna gitmis ve annemin butun kiafetlerini de o dikmis... Eskide yni ben ufakkende Kibrisa cok giderdik. Bagzibagludn top top kumas alirdik.. Hala da evde var.. Keske kizim olsa da bir ornek giyinsek...

Hayat Ve Kurabiyesi dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.. Benim kızım henüz 1 aylık biraz büyüsün bende terziye analı kızlı ciciler diktireceğim.. Bayıldım..

Sitare dedi ki...

siz güzelsiniz mutfağınız güzel ayy neye bakacağımı şaşırdım:))

yadigar olam dedi ki...

Merhaba,
Bende geldim iadei ziyarete :)
Elbiseler çok yakışmış ikinize de :)) Bebeğiniz hayırlı olsun.Kaçıncı haftadasınız şu an?

modabahar dedi ki...

Merhaba .Blogunda harika fikirler var.Tanıştığıma memnun oldum.

modabahar dedi ki...

Merhaba .Blogunda harika fikirler var.Tanıştığıma memnun oldum.

abide berkman dedi ki...

İkinizede çok yakışmış ,elinize sağlık :)

Toyuncaks Sibel dedi ki...

Süper bir resim bayıldım :) Takipteyim...

Yelda Yüksel dedi ki...

Çok şekersiniz. Blogger annelerden iadeyi ziyarete geldim, çok hoş siteniz. Sevgiler..

nurgülce dedi ki...

Herkese çok teşekkür ederim. Sizleri bloğumda görmek beni çok mutlu etti.
Sevgili yadigar olam, 23 haftalık hamileyim. Herkese sevgiler..

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Çok harika ya anne-kız müthişsiniz maşallah valla.. İkinizde çok güzel taşımışsınız sevgiler :)

DağlarKızı dedi ki...

Merhaba, blogger anneler sayesinde sizinki gibi pek çok güzel blog tanıma şansım oldu ne güzel.

Sağlıklı bir hamilelik diliyorum. Allah kolay bir hamilelik ve doğum nasip etsin.

Elbiseye de bayıldım bu arada:)

her zaman beklerim bloğa:)
sevgiler

Vintage Duygular dedi ki...

aa harika olmus, cok tatlisiniz! Sevgiler ;)

öznur dedi ki...

çok şekersiniz:))
http://znurundunyasi.blogspot.com/ sizide blogumda görmek isterim

kpsszede dedi ki...

çok güzel olmuş,güle güle giyin...
ben ancak bakarım dikişte acemi olduğum için:)
Gülce senin kopyan gibi, çok güzel maşallah...

Sevgi dedi ki...

aa ne kadar güzel olmuşsunuz.. çok sevdim ben.. eline sağlık..

mutludesign.blogspot.com dedi ki...

Çok tatlı olmuşsunuz :) güle güle iyi günlerde giyin..Sağlıklı ve mutlu günler dilerim..

hülya dedi ki...

Maasallah ne guzel bir anne kiz...cok tatlisiniz ve cok benziyorsunuz: )

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ayyy çok tatlı olmuşsunuz :D

Buda benim dunyam:) dedi ki...

süper gözüküyorsunuz!maşallah!

İKİ MELEK dedi ki...

çok hoş olmuşsunuz.ah bir dikiş bileydiiim.en sonunda el dikişi yapacağım bende:)

İKİ MELEK dedi ki...

çok hoş olmuşsunuz.ah bir dikiş bileydiiim.en sonunda el dikişi yapacağım bende:)

nurgülce dedi ki...

Ay ne güzel yorumlar :) Çok teşekkür ederim herkese

pembe lila dedi ki...

Elbiseleriniz harika olmuş ellerine sağlık çok tatlı olmuşsunuz ikinizde bebeğin hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almak büyütmek nasip etsin hayırlı uzun ömürler versin :)

GüzelDuruGünler dedi ki...

merhaba anne kız birörnek elbise modellerini arştırrken buldum bloğunuzu ellerinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş cicileriniz ..takibe almak istedim ancak ekleyemedim neden bilmiyorum tekrar deneyeceğim banada beklerim sevgiler :)

GüzelDuruGünler dedi ki...

merhaba anne kız birörnek elbise modellerini arştırrken buldum bloğunuzu ellerinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş cicileriniz ..takibe almak istedim ancak ekleyemedim neden bilmiyorum tekrar deneyeceğim banada beklerim sevgiler :)

melisa solmaz dedi ki...

waww harika olmuşsunuz ikinizde çok beğendim

Share It